"He-he-hey här kommer segertåget"

Hallojs!

Gårkvällen spenderades hemma hos Jessica med några brudzz men innan så såg jag ett musikprogram på tv och dom visade spelningar från Umeå Open, bla. Those Dancing Days and I saw myself on tv. Det var coolt!
Lite besviken fortfarande, att jag missade både The Perishers och Afasi&Filthy...

Men idag måste jag plugga. Det är så mycket så jag vet inte vart jag ska börja. Natur kanske, prov på måndag?

Sedan så ska jag kolla upp om det är 18 som gäller ikväll på O'Learys då Maskinen spelar. Finns det en Gud så så snälla låt det vara 18 år. Jag vill se Kihlen framförallt, hallå jag måste. Han är ett geni, ultramagnetisk.

Men jag är tveksam om det finns en högre makt. Jag sa högt att om Erik inte kommer vidare Idol så blir det ingen med Idol-tittande för mig och ja, Erik åkte ut och nu har Tv4 förlorat en tittare. Deras förlust liksom. Fan, det var ju liksom Erik...
Och inte nog med det, lilla Blondie, killen på typ 14? Han är inte bra på något plan, vad är grejen?

Nu ska jag ta och fixa naglarna och sedan börja plugga. Gud så roligt!

UPDATE
Nej, det var 21år som gällde på O'Learys. Jag blir så jävla less. Det finns ärligt ingenting för mig att göra. Jävla allt!
Jag såg nyss ett program om barn i Afrika som led av malaria och som hade det enormt grymt. Och jag mår dåligt. Det känns ännu mera tragiskt att vara mig som tycker att livet suger bara för att jag inte har fyllt 18 år och kan gå på krogen. Det är så jävla sorgligt och jag är en tragisk människa. Just nu känns allting piss.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0