"I'm not pop, I'm hiphop"

Söndagen började med det onda och har fortsatt hela dagen. Jag har sett på Idol-repriserna på TV och skrivit en examination på romantiken som sammanlagt säkert har tagit fem jäkla timmar?

Jag lyckades tappa en kam på min tå så såret åkte upp och började vätska sig och nyss stötte jag i med samma tå i en bordskant.

Jag är less...

Nu ska jag slappa och tycka synd om mig själv, som fan att jag ska göra det.
Den här helgen har varit bra och dålig. Lazee var bäst, kattjäveln borde straffas och skolan kan bara försvinna.
Men Lazee väger upp det mesta, det är jag helt säker på!

Så här kommer en låt med honom. Lazee - I'm Not Pop


Bilder kommer på min tå, knän och blodblåsa sedan någon gång om ni har tur... Eller tur vet jag inte om det är.

Ikväll har Andra Avenyn säsongsstart, btw.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0