"Kämpa inte mot krig, kämpa för frihet"

Sho bree!

Yes, och igårkväll var jag på föreläsning. It was all about Paolo. Och det var bra. Hur kan han vara en så skön människa?

Idag har jag inte haft många lektioner, faktiskt bara två stycken. Så nu sitter jag här hemma och försöker kolla på lite youtube-klipp och diverse hemsidor. Ingenting fungerar och jag vettefan vad som är fel på mitt internet? Men det har varit så i över en månad nu och jag håller på att bli crazyloco. Håller på och tjatar på mamma och pappa om att det är dags att skaffa en bärbar till mig för det här håller inte längre. Kanske går det vägen till min födelsedag!

Annars så har jag i alla fall tagit med det här klippet till idag bara för att alla ska få ta del av det underbara.
Det är tydligen många som inte vet vem det är. Lite synd, han är askalas på att sjunga ju.
Damer och herrar, Erik Ljung...



Idag/kväll ska jag plugga massage hela tiden, eller någon paus blir det med Andra Avenyn. Jag ska ärligt satsa på det här provet.

Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0