"Kan vi inte bara säga gräset är grönt punkt?"

Hej!

Ett tag sedan sist. I lördags skulle vi på fest, jag var taggad och det kunde ha varit schtek. Det blev inte riktigt som tänkt men jag överlever. Det gör man trots allt alltid.

I söndags såg jag Flyga Drake hemma hos Kriss med Jessica. Den var riktigt bra, men boken var mycket bättre.

I går var det måndag och jag gick i skolan. Punkt. Det hände inte så mycket mer än så tror jag. På kvällen gick jag en promenad med Sheila och försökte klappa kossorna. Dom låg typ och sov eller så var dom bara lata. Sheila var i alla fall jätterädd och satt och skakade.

Idag har jag inte behövt vara i skolan. Egentligen hade jag matte imorse men jag kunde lika gärna räkna det hemma. Sedan på eftermiddagen skulle ettorna och tvåorna ha någon sorts specialdag så därför var vi lediga.

Jag har hunnit se "Drumline" med Nick Cannon. Och den är schtekig, jag gillar den. Sedan började jag se "Stomp The Yard" som är ännu schtekigare. Det är något speciellt med den. Jag har också sett på lite Scrubs.
En riktig filmdag alltså, men det är okej då huvudet gör ont, halsen gör ont och öronen gör ont. Då är all form all chillning helt okej.

Jag har dock också gått en promenad med Sheila så lite duktig har jag varit.

Vid halv åtta ska jag skjutsa in Peter och Tobias för träning på Teg. Under tiden dom tränar kom pappa på den smarta idéen att vi kunde köra runt lite. Så om du är runt Ishallen på Teg så kan du ju hålla dig borta från vägen i alla fall. Fast fan, jag är inte ens dålig på att köra. Du kan springa vart du vill, jag har koll på allt endå.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0