"My night to remember"

Hallå!

I fredags så vart hela dagen lite halvt kaos. Det började med att jag slutade 13.00 men skulle möta Erica på Thorén ca. 13.40 så jag fick hänga på skolan ett tag. Sedan cyklade jag dit och fick checka in hur de hade det. Damn, ändå fin skola. Men det är ju mcyket som är schtekigare än Östra när jag tänker efter.

Sedan så tar vi bussen och ska hämta en nyckel hos Linns farmor och farfar men dom var inte hemma så vi får gå hem till Erica. Vi tröstade oss själva med coffee och brownie. Sedan gjorde vi ett nytt försök och lyckades. Sedan strulade det med alkoholen som Kriss syster skulle ta till jobbet. Så jag kunde inte hämta den.

Jag åkte med bussen från Erica tillbaka till stan och räknade ut att jag inte skulle hinna cykla hem, käka middag, duscha och sedan åka in till stan igen så jag ringde pappa. Var också tvungen att svänga förbi Kriss hus och hämta lite kläder.

Kom hem, stressduschade, åt och allt sådant. Sedan var det bara att åka till stan igen, förbi Norrlandsoperan och hämta körkortet och där visar det sig att Kriss får sluta tidigare och kan följa med ut så då blev det en massa skjutsande hit och dit och båda två var stressade as hell.

Allting löste sig till slut bara det att Erica och Jenny fick vara hemma hos Jenny och jag och Kriss hos Kriss. Vi cyklade till Vasaplan, och på vägen dit raggade vi med en kille som vi skulle gå in till X3M med eftersom jag och Kriss inte kan gå in tillsammans då vi har samma leg, tyvärr. Men sådant är livet. Väl inne så släppte mycket av stressen eftersom att jag var inne och vi hade lyckats. We danced and had a lot of fun. Köpte en appeltini just like J.D för det är så mycet schtekigare än att köpa en Cosmo som Carrie i SATC. Skulle jag välja skulle det bli J.D everytime. Vem vill inte vara som han?!

Sedan så började Lazee spela and it was good. När vi kom körde han Alla som inte dansar, otippat men det var schööönt!  Vi stod typ i mitten men ansåg det inte bra nog så vi trängde oss fram och sedan såg jag chansen. Upp på en bänk just bredvid scen. Drog även med Picis upp och där mådde vi bäst. Dansade, höll på trilla av och dansade lite till. Waved att Lazee och fick ta lite på honom så kvällen var fullbordad. Eller vad säger du Piccis?

Glada i hågen slutade kvällen med fotont, jävla mycket fotont. Jag tog av mig skorna och promenerade barfota. Det gjorde fortfarande sjukt ont. Kriss cyklade ifrån mig på min cykel så jag fick gå ensam en bit. Det kommer en turk i bil och frågar hur det är. Jag blev tvungen att snabbt ringa Kriss och kolla så att hon inte tänkte lämna mig själv och det var en jäkla tur för henne.

Efter många om och men så hamnade vi hemma hos Kriss men självklart så klarade sig Kriss inte ända hem utan måste ramla in i en vägbyggesskylt. Klantigt! Tryckte i mig en banan och massa vatten och så gick vi och la oss. Jag vaknade upp av att det gjorde sjukligt ont i min tå och ser att en stor skinnflik har börjat lossna. Var tvungen att ta på mig en socke så att det inte skulle göra så ont.

Kommentarer
Postat av: picis

vi schtekte lazee ;)

2008-09-21 @ 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0