"Somedays I feel like singing"

Hola banana!

Idag har varit en pretty schtek day. Imorse hade vi lite avslappning på idrottspsykologin och på pyskologin hade vi prov. Vi har tills imorgon kl. 09.00 på oss att skriva klart den. Lite jobbigt och svårt är det, men jag håller just nu på att kämpa med det.

Sedan hade vi lunch och klasstid och PA. Pratade lite med min handledare och hon tyckte att det här verkade riktigt bra. Det känns jätteskönt att vi börjar komma igång med detta nu, Korf och jag. Värsta schtekisparet ever!

Annars vill jag tipsa om en sjukt najsig låt. Lyssna and enjoy.


Jeremy Kay - Have It All

Ikväll ska jag köra Step om jag hinner göra klart psykologiprovet vilket jag verkligen hoppas. Kanske inte ska sitta här och fjanta runt då...

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0