"Take something simple like eating soup"

Heys!

Yes, då var det söndag. Det kändes för en stund som om sommaren var tillbaka. Jag stod ute i shorts och bikiniöverdel. Det var härligt varmt. Fast inte sommarvarmt liksom. Jag stod och sandpapprade vår byrå ute i hallen som ska målas om.
Det kan ha varit därför jag inbillade mig att det var extra varmt. Om jag bara hade legat ner och schtekt har jag nog frusit.

Igårkväll mådde jag inte tipptopp och var bara hemma och vilade. Såg Sverige-Albanien, tråkig match. Men jagblev lite nostalgiskt och mindes kära EM som spelades under sommaren som varit. Det var en härligt stämning under hela tre veckor. Ge mig det igen! Och Pavlyuchenko, goddamnit. Nu!

Gick och la mig vid 00.00 och trodde att klockan var jättemycket. Sjukt så trött jag var.

Imorse vaknade jag vid 09.00 och har hunnit sandpappra hur mycket trä som helst och kollat information om Operation Dagsverke. Jag undrar om det fungerar att ha som projektarbete? Om det gör det så kommer det att vara sjukt schtek hoppas jag.

Annars så har jag börjat lyssna på Trey Songz igen. Och det är bara najs.
Lyssna på den här, Flo Rida ft. Trey Songz - Freaky Deaky.



Puss

Kommentarer
Postat av: korf

Haha, det är bara du som har bikini på dig i september!

2008-09-08 @ 15:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0