"The only thing worse than not getting what you want is getting what you want"

Hola!

Jag sitter just nu på skolan och väntar på lunch. Vi har psykologi och ska fördjupa oss inom ett område.
Damn, det är seriöst inte lätt. Det ska vara djupt och svårt...

UPDATE
Ja, nu sitter jag hemma och pluggar istället. Man kommer aldrig ifrån skolan hur mycket man än försöker. Nu är det plugg inför massageprov som gäller. Skelett och muskler hit och dit.

Men ikväll blir det en liten paus. Jag ska följa med Malin på en föreläsning med självaste Paolo Roberto. Anledning för att jag följer med är just den. Paolo Roberto.

Sedan ska jag försöka hinna se Idol också. Hoppas på att Erik sjunger idag. Han är ja, inga ord behövs.

Later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0