"We're gonna have a good day and ain't nobody gotta cry today"

Halo!

Det går lång tid mellan de gånger då jag skriver. Men det finns väl dola anledningar till det som jag inte vet om. Kanske är det datorn och internet som är så segt? Eller det att jag inte har något att skriva? Eller att datorn är upptagen?
Ja, det finns nog många, olika anledningar.

Igårkväll så var vi i alla fall hemma hos Jeschkan och käkade glass och Saras choklad/kladdkaka som jag hade beställt. Den var schteik as always. Vi satt i köket och bara var bäst.

Idag har jag dammsugit mitt rum och lite nyttiga saker. Nu ska jag snart klä på mig lite varmare kläder och åka till stan för att träffa Picisen. Det kan bara inte bli fel.

Sen vill jag tipsa om en låt. En feel good-låt. Den är skön as hell.
Listen up! Greg Street ft. Nappy Roots - Good Day



Later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0