"För vi har tagit stude-e-nten"

Hej!

Jag blir så nervös inför den stundande studenten och allt som hör till. Jag får smått panik över att jag inte hittat någon vit klänning. Tänk om jag inte hittar någon alls?

Även om det bara är april så blir jag lite stressad. Vill liksom ha en redo så att jag kan vara säker.

Annars så är det onsdag och imorgon torsdag och sista dagen innan påsklov. Så skönt känns det.
Ojojoj!

Friskvård som inte har haft ett enda prov på hela terminen har i veckan haft ett prov, en inlämning, en rapport+redovisning. Våra lärare är experter på att lägga allting på samma vecka.

Eftersom vi nästan inte haft något prov eller liknande så känns varenda liten grej vi får grymt jobbig...

Nu ska jag ta och göra klart de två inlämningar så kanske jag hinner träffa girlsen tonight.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0