"If that boy don't love you by now"

Hej!

Yes, helgen har varit lugn, så lugn och det har varit skönt. Streetdancen i lördags var kul, men fetsvårt.
Gillar låten sjukt mycket i alla fall.

Sedan idag så har det varit skola igen. Två lektioner och sedan promenera till stan och färga håret. Fick gå till en jättegullig andraårselev som var kalasbra. Och billigt blev det också! Jag satt och pluggade idrottsmedicin samtidigt och hon tyckte att det var duktigt gjort av mig. Sedan trodde hon att det var universitetsstudier, nej nu... Jag ser väl inte så gammal ut?

Sedan åkte jag hem, och har suttit och pluggat Id.med. till och från. Blev så yr i huvudet att jag var tvungen att lägga mig ner på sängen och vila. Det känns som att jag är full, "det snurrar i min skalle". Ännu värre blir det när jag blundar.

Vill bara ha det här provet bortgjort, just nu känns det överdrivet jobbigt med skolgrejer just för att vi nästan inte har något. Vi har blivit bortskämda!

Sedan så måste jag berätta att jag har fått Spotify nu, äntligen. Bra att ha lillebror som kan fixa det.

Måste fortsätta plugga nu.

Fortsätt fortsätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0