"Måste styra upp skiten och göra smartare val"

Hej!

Idag var jag och körde på bilskolan och mamma fick hänga med. Dagens uppgift var tillämpning och det gick väl helt okej. Inte dåligt i alla fall så det är ju tur. Jag känner att körkortet är påväg nu!!!

Sedan så var jag och mami och fikade på Mekka och sen blev det en spontanklippning på Clip...
Ja, vad ska jag säga. Min lugg ser ut som ett sär och jag tänker inte gå ut på minst tre veckor.
Mitt hår är liksom mitt hår och jag är väldigt rädd om det och nu blir det såhär.
Och nej jag överdriver inte. Helvete också!!

Ska ta och hålla mig borta från speglar nu framöver, tror att jag kan börja gråta om jag ser det.

Later

Kommentarer
Postat av: Terese

Vad roligt att det går bra med körkortet!! :D

lät mindre roligt att du inte blev nöjd med håret., Vi ses imorrn babe! :)

2009-04-20 @ 14:47:08
URL: http://muniti.blogg.se/
Postat av: emmy

jag tycker faktiskt att ditt hår såg jättefint ut! hade läst det här innan så jag var förberedd på att det inte skulle vara fint men det såg ju jättefräscht ut :) vad var det du inte gillade?

2009-04-21 @ 16:26:37
URL: http://em1ly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0