"Vi kan bygga en ridå och så lever vi på låtsas så"

Hej!

Idag har varit en helt okej dag. Fick tillbaka matteprovet imorse. Fick sammanlagt 3p, lite stolt då jag trodde att jag skulle kamma hem noll, zero, nada points. Damer och herrar det handlar om att se de små ljusglimtarna också!

Det är så jag väljer att se på saker och ting...

Sedan så fick vi även tillbaka naturprovet där jag fick 34 av 35p. Så jag är mäkta stolt! Vi bestämde att det inte skulle bli någon småf. idag så jag tog bussen hem med Sarie och firade dagens bravader med chokladtårta och kaffe.

Annars så har jag inte gjort mycket av värde idag, tyvärr. Önskar att det kunde vara så men nej.

Btw en rolig sak idag, vi räknade ut att det var 50 dagar kvar tills studenten. Jag är taggad till tusen men samtidigt rädd.

Ska checka ut AA nu.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0