"An appletini, easy on the tini"

Hallå!!!

Idag har det varit helt underbart väder. Värmen har kommit tillbaka till Sverige, tack tack tack! Som jag har längtat.

Sitter nu och svettas som fan, men det är okej. Bara det är värme och sol ute så gör det ingenting. Svalkar mig i alla fall med en appletini i väntan på middag. Känner mig nästan som J.D just nu. "You can really taste the apples". Fett skön kille anyway.

Ikväll blir det rajtaantajtaan hemma hos Nina på Haga med klädkoden kavaj, vilket innebär att alla ska vara finkädda. Kan nog bli stämning där!! Jag är tagged...

Och by the way, glömde skriva det.  Hörde Gregas underbara stämma för första gången radion igen. Senaste singeln. Den är nästan sönderspelad hemma men på radion har jag aldrig hört den. Hoppas den får mer speltid så att fler får höra!

Puss for now ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0