"Baby there's a shark in the water"

Drabbades helt plöstligt av ett svettanfall eller i alla fall början till något liknande. Lika bra att jag cyklar iväg till Iksu snart för lite träning.

Sitter annars i min säng med den gulligaste, lilla räven bredvid mig, ihopkurad som en liten boll. Puss på min vovve!

På tal om något annat så har jag hunnit dra bloggrundan - dvs som bloggar som jag dagligen läser.

Jag såg en video där en av fjortisbloggarna som jag läser, Dessie, som förövrigt är så blond att det är riktigt underhållande att läsa hennes blogg. Kan inte sluta älska dessa fjortisar!! Anywho, såg en video där en randomtjej går fram till henne och kastar en prinsesstårta i ansiktet. Okej att man hatar någon sett från hur denne beter sig på sin blogg men det var ju lite överdrivet.

Men jag kunde inte bry mig mindre men jag får ju skratta litegrann. Bloggvärlden, där de största bloggar, har ju blivit helt fucked up. Tur att man inte är en del av den världen.

Nej, nu - cykel till Iksu, en jäkla bra bit bort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0