"Bitch I don't even live in the same city as you"

Jag hann vara lite duktig idag trots allt. Jag kände mig så värdelös när jag insåg att det inte alls var så jobbiga saker som jag skulle göra. Ringde först om jobbet, åkte sedan och köpte träningsbyxorna, lämnade bilen på mammas jobb, tog cykeln och cyklade till Iksu.

Där gick jag först på Combat och sedan Aerobic. Efter 30 min av andra passet fick jag så jäkla ont i benhinnorna att jag gav upp och så cyklade jag hem igen. Bara det är ju ett träningspass.

Sedan dess har jag dessutom hunnit ringa farmor och det ser ut som att hon och jag ska åka ner till Sundsvall på tisdag för att träffa gammelfarmor och hjälpa henne med lite saker. Mysigt!

Jag har även hunnit se ett avsnitt av Cold Case och filmen Se upp för dårarna. Oj, jag gillar verkligen den filmen. Vet inte ens hur många gånger jag sett den nu? Och dessutom går den ju typ ofta på tv, varför just den?

Nej, nu ska jag ta och ta bort mitt nagellack. Kanske fila ner naglarna lite. Eller nej, jag gillar när det klickar så skönt när jag trycker på tangenterna på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0