"By the end of the night Imma have you drunk and throwin' up, by the end of the night Imma have you so fucked up"

Hola!

Idag ställde jag alarm på 10.00 OM jag skulle sova längre. Vaknade vid 09.30 och klev upp.

Åkte sedan på några affärer med mami och mormor och sedan släpptes jag av hos Malin som bjöd på god lunch med gott bröd. Det var fett gott!!! Var där i några timmar och bara chillade.

Sedan åkte jag hem, duschade och käkade middag. Sefan har jag förkrökat lite med mig själv/med mami som sällskap. Det var ju roligt? Mami börjar undra vad jag håller på med... Hehehe. Men det är KUL!

Nu ska jag snart hämta upp Sarie och sedan åka till Kriss.

Puss och hej! Saturday night baby ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0