"Det brinner i Paris igen, precis som det gjorde för längesen"

Igår satte vi oss utanför Böleängsskolan och rökte lite vattenpipa. För mig var det en evighet sedan sist, annat än vad man kan säga om storkonsumenterna Picus och Korfen.

Efter ett tag blev vi sugna på "snacksss" så Picis fick i uppdrag att åka iväg på Statoil och köpa. Närmaste är Statoil på Teg men självklart hittar inte P dit och tar det säkra före det osäkra och åker bort till Öbacka... ÖBACKA!

Vilket skämt den tjejen är ibland!

Idag verkar det blåsa rätt mycket ute och även om solen lyser så är det inte riktig sommarvärme. Det är väl bara att inse att sommaren är förbi för denna gång. Jag försöker i alla fall intala mig själv det så att jag inte får dåligt samvete för att jag inte är ute i solen! Detta samvete alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0