"Don't make a hoe into a housewife and stop trying to get your housewife to act like a hoe"

Sandra vaknade upp med träningsvärk i biceps, triceps och latissimus dorsi. Ja, jag har gått Friskvård och kommer nog inte glömma musklerna på latin i första hand.

Skjutsade Tobias till skolan vid halv tolv, försökte få tag på både Kriss och Erica men ingen svarade så jag fick åka hem igen.

Hemma förvandlades jag till en redig housewife och bestämde mig för att baka bröd. Sagt och gjort, och medan det var i ugnen dammsög jag hela huset.

Nu ska jag nog ta och göra något ovettigt som att se på lite Scrubs. Fast i och för sig så är det rätt så vettigt. Det är ju Scrubs vi snackar om.

Åh, nu börjar Regina Spektor's "Laughing With". Så fin, fin, fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0