"En ofet känsla började sprida sig i min kropp"

Kom i tid till Arbetsförmedlingen idag, trots fetaste motvinden. Väl inne hittade jag inte vart jag skulle och plöstligt ser jag Picis mitt i folkvimlet. Helt otippat men riktigt kul!

Satt i alla fall på det där mötet i en halvtimme och sedan möttes jag och Piccusen igen för en fika. Tog ett supererbjudande på Sandys; två latte och ett bakverk för 49 kronor. Sagt och gjort, pling på det!

Köpte även en ny almanacka från Ordning&Reda och har nu även hunnit göra en framsida till den. En framsida fylld av konsertbilder på olika artister/grupper. Riktigt fet! Musik är kärlek så det passade bra.



Nu har jag varit hemma ett tag, ska ta bilen och åka till Kriss och dra en vattenpipskväll. Long time since.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0