"För oss i tiden, yes I'm from Sweden"

Hola!

I lördags var vi först hemma hos K och sedan åkte vi på O'learys. Det slutade med att när jag vaknade upp på söndagen så var min baksida på mobilen borta. Den ramlar av ganska lätt men jag har ju alltid kunnat hitta den och sätta tillbaka den. Det säger nog allt om kvällen. Nog sagt om det.

Igår, söndags, så var det From G's To Gents-maraton på MTV, säsong 1. Jag började kolla och kunde inte ta mig därifrån förrän vid 18 då jag fått se vem som vann och så vidare.

På kvällen åkte jag, mamma och pappa på Iksu, värsta sportfamiljen har vi tänkt bli nu när även pappa har skaffat ett träningskort där.

Förövrigt måste jag ju berätta att jag fyndade en tröja på Team Sportia i lördags. Halva reapriset så tröjan kostade 25 kronor. En Sverige-tröja. Så nu kan jag supporta alla framtida fotbollsmatcher. Önskar bara att jag hade den när det var EM förra sommaren!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0