"If I can't have your body then I don't wanna have nobody"

Det fungerade inte alls att föra över filmerna/bilderna/dokumenten till min bärbara, så det får försöka fixas någon annan dag. Imorgon är det jag som ska försöka styra upp sökning av jobb så det så! Kanske att jag kan se ljuset igen.

Men ikväll blir det som alltid, söndagsfilmen på 5:an. Vi får se vilka som orkar pallra sig hit, förhoppningsvis allihopa.

Dagens roligaste:
... ähmm, vad fan, här skulle jag ju dra värsta ordvitsen á la "Vilka är det synd om i skogen" - Myrstackarna, haha.

... men så har jag glömt hälften, så det går inte att återberätta. Kul var det i alla fall. Synd bara att minnet är dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0