"Jag vill slipas vassare"

Det var grymt att cykla till Iksu igår, fetaste motvinden ungefär hela vägen. Och inte nog med det så bara för att jag sa att det var tur att jag inte skulle cykla förbi en minigolfbana med risk för att bli träffad av en golfboll så blir jag istället träffad av något annat...

Vet inte vad det var, något blått, frisbeeliknande. Jag skulle ha tagit peppar, peppar ta i trä.

Cyklade till Iksu, ca 1 mil, körde två pass och cyklade sedan samma sträcka hem igen. Det var jobbgit!

Mötte Kriss på vägen hem, som satt och rökte, denna speciella plats hade omsorgsfullt valts ut för att det skulle se ut som att hon väntade på någon. Det lyckades också för jag frågade "vad gör du, väntar du på någon eller?". Hon kan välja plaster den där korven.

Nu ska jag fixa lite kaffe, abstinens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0