"The sky might fall but I'm not worried at all"

Det tog en evighet att formulera mitt Personliga brev, hittar inte riktigt de ord som jag vill använda.
Sedan har jag hunnit sitta barnvakt åt de små kusinerna som alltid är lika gulliga. Jag formar dom till riktiga girlygirls genom att måla nagellack på deras små naglar. Det ni!

När jag cyklade hem vid 22.00 så var det riktigt kallt, nu är nog sommaren påväg bort.

Imorgon ska jag äntligen få träffa min Malin igen, vad kan det ha gått sedan sist? Lite mindre än två månader. Det är ju nästan äckligt länge.

Måste först packa träningsväskan och se klart Criminal Minds och hoppas på att det är danska Paradise Hotel ikväll. Jag är som sagt såld på den serien. De pratar så roligt! "Inträsseee"

Till sist, Kid Cudi. Vilken man!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0