"Vi slutar bry oss om vad, vad andra människor tycker, så mycket skönare så"

Hej!!!

Ett tag sedan jag skrev och helt ärligt så har det inte hänt så jättemycket heller, tror jag.

Jag har i alla fall

- varit på picknick vid älven med Sara
- jobbat på min bränna på altanen
- lyssnat på p3
- haft några filmkvällar med mig själv
- bakat kanelkakor i mängder
- tagit kort på en äcklig insekt och velat ta dennes liv
 á la "tell your friends about me"
- tagit massa bilder med nya kameran bara för att
- träffat korf och picus som är back in town
- druckit upp mitt kvarvarande vin från Hultan
- fått mamma att köpa ingredienser till Appletinis
- varit på party hos Nina
- kedjerökt en hel kväll
- cyklat av vägen ner i ett hav av brännässlor
- sluppit ha ångest inför kommande skolstarter
- funnit lots of ny musik
- insett att jag måste ta tag i mitt liv nu

Jag ser ju nu att jag har gjort en del saker, stora/små, intressanta/ointressanta saker.

  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0