"I wonder if heaven's got a ghetto for thug niggas"

Jisses, nu har Musikhjälpen 2009 dragit igång - och till min fasa på ett sätt.
Eftersom det sänds i 6 dagar non-stop både i radio och tv så är det helt beroendeframkallande.
Och värre blir det - käre, käre Jason sitter inne i glasburen.

Hur fan ska jag kunna slita mig från tv/radio, kanske ett I-landsproblem men rejält jobbigt för mig, fast på ett bra sätt. Lilla Jason körde dessutom nattpasset igår och som tur var kunde jag inte sova i natt så jag satt uppe och kollade, från 00.00-06.00. Papi åkte iväg till jobbet när jag släckte lampan.

Nu ska jag försöka göra lite nytta i alla fall och skriva klart min platsannons, snart går annonsen ut så det vore kalas om jag kunde styra upp mig själv och skicka iväg den...

Tur att jag har på tvn i bakgrunden. Måste. titta. mer. mer. mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0