"The next episode"

Ohhh nu känns det som om jag inte skrivit på ett tag.

I alla fall - i fredags var vi på Corona. Bara kön in var enormt lång, men väl inte så hade jag fett kul. Bara synd att musiken är kass till och från. Annat är det på kära KrogenKrogen. Där är musiken the bomb.

I lördags var vi alla hemma hos Picis för lite fika och mys och säga hejdå till Krissekorven som åkte till Australien i söndags.

Och idag är det måndag och jag har inte varit vettig alls. Men varför skulle jag? Drog upp rullgardinen och såg snön som gick upp i höjd med fönstret! Detta vinterlandskap alltså, det slutar aldrig överraska.

Så jag har sett tre filmer idag (!). Over all så har jag sett väldigt många filmer på sistone - och inte nog med det. BRA filmer dessutom. Kanske har vinden vänt nu.

Ska ta och fortsätta lyssna på P3 Soul - 00-talsspecial. Pretty interesting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0