...

Hej!

Igårkväll fortsatte vi med vårt filmtema-fjortis. Vi såg Linas Kvällsbok och Fjorton Suger, dagen före såg vi Sandor/Ida.
Och måste påpeka att Fjorton Suger inte alls suger. Fan så najs film!

Mamma skjutsade mig till Kriss och innan det skulle vi hämta några saker på hennes jobb. Efter ett tag så ringer mamma och säger att hon fastnat i dörren. Eller att hon inte kan öppna dörren. Den hade låst sig själv inifrån.
Så jag fick gå dit och dra och dra i dörren och tillslut gick den upp. Tänk om mami hade varit där själv. Illa!

Picis sov över här och det var mysigt. Idag har vi inte gjort så mycket, bara chillat. Sedan fick jag stressa till bussen då jag missat kolla på klockan. Jag sprang och hann med tack vare det dåliga vädret. Det är nog det ända positiva med snöoväder.

Jag var på Step Muskel och sedan så kom Sara och senare Linn med på Body Combat. Galet taggad instruktör hade vi. Det var nästan så jag blev lite småkär. Definitivt fler pass, yes.

Nu har vi lagat mat och chillat ännu mer. Vi ska tyvärr ut i detta väder igen. Handling på Maxi, storhandling.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0