"Fred, musik och kärlek... och mycket öl!"

Jo tjena hej baby!

Idag är det Alla hjärtans dag, oja. Och jag sitter här med en nyligen påbörjad laborationsrapport som måste bli klar snarast. Det känns lite sådär... nja liksom.

Jag vill hitta på någonting roligt istället. Gå på promenad, sticka strumpor, spå i en tekopp eller hitta ny musik. Vad som helst, jag vet inte.
Inte sitta här med en jäkla naturuppgift...

Men det är Alla hjärtans dag, kanske en lite överskattad dag ändå. Men jag mår bra och det är helg så allt är bra.
Bara lab.rapporten blir klar. 

Jag säger good bye och avslutar med att skönt citera Timbuktu från en spelning en vacker sommar...
"Fred, musik och kärlek... och mycket öl!" God damn, om det ändå kunde vara sommar.



UPDATE
Sitter här hemma och käkar lite provisorisk middag då jag inte hinner äta den riktiga middagen med la familia. Jag väntar på att nagellacket ska torka så att jag kan börja packa ihop mina grejer för att sedan åka hem till Linni på förfest. Sedan drar vi vivadre till Corona.

Så ikväll blir det verligen med tanke på att det är Alla hjärtans dag - fred , musik och kärlek och mycket öl. Detta passar in i alla sammanhang, almost...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0