"Man smider kedjor och slänger på ett hänglås"

Hej!

Idag har varit en underhållande dag. Vi fick hämta ut våra studentmössor. Ahmagad, härligt!
Annars har det nog inte hänt så mycket.

Fick sitta en timme extra och vänta på buss hem, "men det är helt ok ändå" som Timbuk sjunger.
Är hemma nu och har hunnit prova studentmössan som tack och lov passade. Och jag hade skrivit rätt text också, ingen felstavning. Tiden bara spurtar fram och jag är inte säker på att jag hänger med i svängarna. Snart är de tre gymnasieåren slut och vad händer då?

Ska försöka ragga lite skjuts till IKSU innan kl. 18.00 för funk. Testade det igår och kan inte säga annat än att funken "har droppat tung science"... Lite internt hit och dit, det är meningen med livet.

Förövrigt kan jag säga att jag är fetttaggad på imorgon. Det kommer att bli så fett!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0