"Mina vänner ställer upp, mina vänner ställ er upp!"

Hej!

Det har varit en chilldag, skönt alltså. Hade tyvärr matte imorse men det behöver vi inte tänka på.
Sedan hade vi ett hål och sedan natur. Jag gick tidigare för att hinna med bussen och inser att den går den tiden jag skulle ta egentligen går från stan. Så den hann jag ju inte med.
Som tur var var mami i stan och skulle hem på lunchen.

Nu har jag suttit framför datorn i vad som känns som en evighet. Har kanske inte varit den mest effektiva Sandrie som jag skulle kunnat vara. Har suttit och youtubat en massa gamla Timbuktulåtar istället.

Vilket har gett belöning!
Jag har nu hittat igen låten "Kamrater" med Timbuk och Tingsek. Gud, jag är kär.
Jag vill bara ta på mig min bästa discodräkt och dansa loss. Det spritter i mina ben, dansa nu nu nu.
Den kommer att spelas så mycket nu i vår och sommar.
"Mina vänner vill ha pommes frites... fast vissa chips". Skönt haha. Amen lyssna bara då!





Gott mos säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0