"Om du inte tänker med hjärtat, du tänker fel"

Hej!

I lördags var det utgång som gällde för the beautiful girls. Plaza och Shape Up premiär. VI hann precis komma in innan de rev listan så det var fet. Och vakten tittade bara på mitt legg och frågade varken om bankkort eller personnummer.

Därinne var det redan mycket folk. Musiken var inte den typen som vi lyssnar mest på men vissa låtar var så mycket stämning att det var helt kalassjukt. Folket var hursomhelst sjukligt taggade och stämningen var kanon.

När det stängde gick till till Max och fick stå väldigt lång tid i kön men det var så värt. Ringde sedan till Korf som fick hämta oss. Vi åkte hem, tog på oss mjukiskläder och käkade hamburgers.
Sedan sov vi, gladaste.

På morgonn märkte vi att all mat var slut så några fick pallra sig till affären och köpa föda.
På kvällen åkte jag, Sarie och Linni på Combat och sedan jag på Step Dance. Fan sådan tråkig instruktör. Musiken var dålig och hennes instruktioner var dåliga. Ville bara gå därifrån...

Sedan åkte jag hem en snabbis, käkade middag och åkte tillbaka till Kriss. Jag kan helt enkelt inte hålla mig härifrån.

Idag har jag bara haft två lektioner så jag har hunnit vara härhemma och chillat ett bra tag. Nu ska Kriss hår färgas.

Later

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tycker du var mycket duktig som gick på två pass :)

2009-02-03 @ 18:21:29
Postat av: Anonym

fanks linni :)

2009-02-04 @ 13:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0