"Childman är bara jävligt liten och obehaglig"

Hej!

Imorse hade vi idrott, äntligen skönt med lite praktiska saker på schemat igen. Sedan klasstid med planering inför studenten. Känn pepp-pepp-pepp-peppen.

På projektiden fick jag glada nyheter. Kriss fick tag på Rädda Barnen där de var extremt positiva till att vi ville hjälpa till. Sjukligt glada nyheter då ingenting har fungerat hittills. Så nu ska vi försöka samla ihop så mycket pengar vi bara kan och främst skicka till människorna i Gaza. Jag är besviken på dagens vuxna som inte finns till för oss ungdomar som försöker hjälpa till. Väldigt dålig stil.

Annars så har jag sovit en timme, vilket har blivit som en (o)vana nu, Det gör att jag har svårt att somna på kvällen. Då ligger jag istället och funderar på meningen med livet och andra djupa saker. Det är bästa tiden på dygnet att fundera på sådant.

Var även på stan en snabbis. Skulle köpa en ny almanacka men alla var slut. Helvete, jag som gjort en så fet framsida. Jag måste komma på en lösning, nu nu nu.
Köpte även tandblekning som jag och Korf ska testa någon gång i framtiden bara för att göra livet lite mer värt att leva, eller något i den stilen.

Såg nyss klippet när Timbuktu sitter i en bil och är smått alkoholpåverkad.
"Det är en plastbit jag älskar".
Jag älskar detta klipp och glädjetårar sprutar ur mina ögon. Det får mig att må riktigt jävla gött.

 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0