"Han spelade mig som en fiol, lurades och bedrog"

Hej!

Imorse tog latmasken över min kropp. Dels hade jag kalasont i halsen och dels den där latmasken.
Tog den senare bussen och skippade alltså idrotten. Dagen har allmänt varit helt lugn.
Fixade lite med bord och sådant inför Öppet hus på lördag.

Tog till och med den tidiga bussen hem. Det var fett skönt. Hann sova en timme hemma och blev väckt av Sarie.
Käkade middag och tog det allmänt ease.

Kom på att jag och mami skulle fara på Iksu, spontanidrott när den är som bäst. Skyndade mig till aerobic dance. Damn så många snurrar en kvinna kan lägga in i sitt pass. Det var helt otroligt. Jag som knappt kan skillnad på höger och vänster... Men det gick helt okej. Malin kom förbi en sväng och kikade på mig också. Monkies in a cage kind of.

Hängde med mami i gymmet ett tag och sedan åkte vi hem.

Imorgon har jag fett lång sovmorgon och jag vet inte vad jag ska göra. Ska jag åka till Iksu eller bilskolan eller skolan?
Jag tror på Iksu... Löpbandet.

Btw så är friskvård ganska sköna. Väldigt, väldigt sociala...
Alla älskar sina mobiler. Och Elin med sin bok. Gott mos!



P-p-puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0