"Hur ska jag vara nöjd med det jag har när alla andra verkar ha det bättre"

Heys!

Idag var jag och Kriss och fikade på Barista och fick lite intressant fakta om sojamjölkskonsumtionen i Umeå.
Sedan promenerade vi till Wish för att köpa färg men de hade inte det hemma.
Får leva några dagar längre med denna utväxt...

När vi promenerade hem och var ungefär vid Charlies så kommer en man i full fart på sin cykel nedför backen och vips så ramlar han eller flyger av cykeln och glider fram en bra bit.
Jag har aldrig sett någon krascha så hårt och så sjukt. Han gav ifrån sig ett läte och var relativt fort uppe på cykeln igen.

Vad gör man i en sådan situation? Ska man gå fram och hjälpa till? Ja är faktiskt inte ett självklart svar på denna fråga.
Vi gjorde i alla fall ingenting. Fortsatte att promenera framåt och när vi efter en liten bit tittade på varandra så brast det.

Vi skrattade och skrattade för det var ärligt så jävla fett kul.

Nu ska jag fortsätta lyssna på P3 Hiphop med Timbuk och DJ Amato och sedan sova. Det är ju en dag imorgon också...

Jallabai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0