"Så upp med tekoppen i händerna dawg"

Hej 2009!

Första gången jag skriver det. 2009, det känns bra.
Detta är året då jag tar studenten och säkerligen kommer att få vara med om en hel del roliga saker.

Men jag kan inte riktigt känna all fresh tagg när jag ligger hemma i min sängen och fryser och svettas omvartannat. Det känns som att jag är konstant bakis, trots att jag inte druckit. Det är bara täppt i bihålorna som gör att det trycker i huvudet. Inte världens skönaste känsla. Sedan att måsta andas med munnen istället för näsan är drygt.

Jag orkar inte skriva så mycket mer. Ska gå och fixa lite schtekiskaffe.

I dagar som denna passar det att lyssna på Timbuktu. Okej, fel av mig. Timbuktu passar alla dagar. Tänkte mer på en specifik låt actually. En vecka med.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linn

krya på dig lillkorv :)

2009-01-06 @ 20:28:32
Postat av: Linn

Krya på dig din korv :)

2009-01-06 @ 20:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0