"Strö lite socker på mig, jag vill ha mera"

Hej hej hallååå!

Imorse hade jag sovmorgon till 10.35 och det fetaste av allt. Mamma kunde skjutsa in mig då.
Så jag fick en hel sovmorgon. Det händer inte ofta.
Kom till skolan och hade olika lekar på Ledarskap inom lek och idrott och sedan lunch.
Efter det en snabb redovisning på Småföretagande.

Mamma kom och hämtade mig och så åkte vi till Iksu. Nu har jag officiellt ett Iksukort. Köpte även nya träningsskor där med rabatt dessutom. Åkte vidare till banken för att skaffa internetbank. Sedan gick vi på skojakt och även almanacksjakt. Tror att jag har hittat ett alternativ till min egentliga almanacka så jag får väl nöja mig med det. Det är inte hela världen, det är vad jag försöker intala mig.

Vi åkte vidare till Träna för att visa att det dragits för mycket från mitt bankkort när jag betalade mitt terminskort i höstas så nu hoppas jag att jag får tillbaka 1200 kr på kortet. Det skulle behövas i dessa tider.

VI kom hem efter 18.00 fett hungriga och rejält frusna. Det har tydligen varit -20 i eftermiddag. Det har känts av kan jag lova.

Ska ta och städa upp här på rummet. Jag blir deprimerad när det ser ut som det gör. Och imorgon är det fredag också. "Fan, vad tiden den går."

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0