"Svedala din jävel du är vacker som en dag"

Hej!

Imorse var jag på Iksu med mamma och mötte upp Malin som guidade runt. Körde lite gym och ångbastade.
Sedan åkte jag hem till Kriss och planerade lite Pa100 och åkte till Rimi för äventyr.

Ikväll är en bra kväll, lördagsmys. Ikväll är det P3 Guldgala och det kommer att bli kalasbra.
Timbuktu ska uppträda och det taggas. Sedan kommer säkerligen en massa sköna artister vinna prestigefyllda priser.
Grammisgalan är ingenting i jämförelse med P3 Guld. Grammisgalan är riktigt usel med en massa fjortisar som röstar helt utan musiksmak. Detta ladies and tjänstemän är något helt annat. Det är bara att kolla på nomieringarna.
Så jag hoppas väldigt mycket på kvällen.

Jag får väl skriva mer någon annan gång då jag har lite roligare saker att skriva om...

Puss for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0