"Timbuktu, din jävel, jag älskar din stil"

Hej!

Idag fyller Jason Timbuktu Diakité år. Jag tror att det är 33(?) år men är inte säker. Trevlish trevlish, han var ett sådant barn som hade tur att fylla år tidigt på året. Den turen hade aldrig jag, eller Picis och Jeschkan heller för den delen.
Men jag är inte den som är den, jag är den andra... så jag kan väl tänka lite extra på honom idag.

Tack vare hans musik har jag mått bra många, många dagar. Det är fascinerande hur musik kan påverka en, positivt eller negativt. För det mesta positivt. Musiken är min drog.



Till mig, idag är det söndag och inte vilken söndag som helst. Söndagen innan min sista termin på Östra börjar. Vårterminen innan jag ska ta studenten och förväntas göra någonting av mitt liv. Vad mitt kall blir vet jag inte i detta läge. Det är väldigt suddigt kan jag säga.

Ska i alla fall försöka rycka upp mig och boka några körlektioner och skriva ut nytt schema och städa rummet och diverse annat.

Tack för kaffet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0