"Dom hade mycket att säga"

Hej!

Nu har jag gjort lite mer research på Andreas Grega... och jag är frälst. Han har tidigare spelat med i bandet Kungers i ett ex antal år men fokuserar nu på att köra solo, vilket är fantastiskt!

Jag är så glad att jag övergav Sahara Hotnights spelning för att promenera till Rookiescenen för att kolla in honom. Det var nog ett av mina smartare drag här i livet. Okej, kanske lite överdrivet... eller fuck det, inte alls överdrivet.

Här är i alla fall hans nya singel, "Dom hade mycket att säga". Jag verkligen, verkligen älskar videon. Miljön, färgerna, allting är så underbart vackert. Jag tycker absolut att en välgjord video kan lyfta en låt till något helt nytt och det gör den här verkligen, även om låten i sig är kalas.

Checka ut, det här är början på något stort, "I thinks"!!!



Puss på hela världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0