"Fenyletylamin vill du bli min?"

Hej!

Idag har det varit skinande sol hela dagen och jag har tagit tillvara på solen på bästa möjliga sätt - legat ute på solstolen och jobbat på brännan. P3 har ljudit hela dagen och jag har även hunnit läsa lite bok.

Lyssnade på P3 Live igår, där det lämpligt nog sändes en spelning med Veronica Maggio. Lite bitterljuvt var det att lyssna.

Har även suttit fastklistrad vid bland annat Blocket och Tradera på jakt efter ett par baggyjeans från Koola Anna och har hittat en del. Slog till på ett par som jag köpte. Nu får jag hoppas att dom passar.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, lyssna lite på kvällens P3 Live, med Mando Diao...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0