"För nu som då är jag alltid på väg"

Hola!

Oj, vad det har hänt lite under de senaste dagarna. Och nu är jag helt stuck i musikträsket. Jag vill åka bort, ha en musiksommar som aldrig förr. Varför finns det ingen som jag kan ta med?

Fan, fan, fan. Sedan så har jag missat ett informationsmöte på AF, har varit tvungen och lämna in papper på att jag fortfarande vill vara inskriven. Jag hatar Arbetsförmedlingen, redan, det är inte bra.

Vad ska jag hitta på i höst? Jag orkar inte fundera på det, vill bara njuta av sommar och ledighet efter allt för många år i skolan. Jag tycker att jag förtjänar det. Men samtidigt vill jag ha ett jobb för jag vill ha pengar för med pengar har man möjligheter.

Nej, jag behöver kaffe känner jag. Och lite musik...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0