"If I take one more drink, I'm gonna end up fucking you"

Hej!

Igår så cyklade jag till stan, bytte en tröja på H&M, köpte jeansshorts på Kappahl och en glassig tröja från Gina Tricot.
Cyklade till mammas jobb, tog bilen och körde hem till Malin. Jag bjöd på mina mintcupcakes och Malin bjöd på kaffe, så det blev bra till slut.

Körde sedan in till stan, hämtade upp mamma och så åkte vi hem. Sedan åkte jag till kusinerna och var barnvakt ett tag, åkte sen hem och hämtade mamma igen och så åkte vi iväg till Maxi för snabb handling.

Sedan hörde Sara av sig och så gick jag dit, tog med mig cupcakes och hon bringade coffee.

På natten åskade och blixtrade det sjukligt mycket, nästan så att jag blev smått rädd. Det regnade också, och det kom snabbt. Ungefär som i amerikanska filmer...

Idag har jag och Sara varit nere och badat. Årets första dopp för mig är avklarat, det känns bra.
Sedan så har jag städat mitt rum som såg förjävligt ut, dammigt som fan. Ska nu snart skjutsa familjen till flygplatsen som tar dom vidare till Turkiet, två veckor. Skönt att få vara lite ensam!!!

Sara och Jeschki kommer förbi senare och tittar på Fjorton Suger med mig. Sommartraditioner som fan. Åh vad jag älskar filmen, trots att den är very b. Men det spelar ingen roll, I love it.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0