"I'm like a needle in a haystack"

Hej!

Ja, då solen bara lyste ungefär en timme idag så var jag istället inne och bakade en banankaka och dammsög huset. Sedan for jag ut och cyklade med Sheila. Under tiden får jag sms från Linn som säger att hon är hos mig och vill in. Får skynda mig hem. Efter ett tag så kom även Sara hit och efter ännu längre tid så kommer Jeshki och Odes, med film och festis. Nice kombination!

Filmen var Valkyria, vettefan om den var så bra. Det var så många personer inblandade att jag tappade kollen på vilka som var goda och vilka som var onda.

Hursomhelst så är det lördag imorgon eller ja, det är ju idag. Ska bara måla naglarna och sedan gå och lägga mig. Är lite småtrött nu. Imorgon ska jag börja packa på riktigt och sedan baka chokladbollar till lilla kusinen Emmas födelsedag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0