"Jag skrattar idag, kanske gråter jag sen"

Hej!

Igår var ännu en kalasfin sommardag. Låg självklart ute och bara slappade. Lyssnade på Dagens sommarpratare, Laleh. Hon verkar vara så himla gullig och samtidigt helt, helt flummig. Jag gillar det!

Sedan så blev det stress för att hinna till stan för bio med Sarie och Linnsan - Harry Potter. Jag brukar inte gå på bio så tidigt, ca 17.30 så det kändes helt fel. Det brukar liksom vara helt mörkt ute när jag i vanliga fall går på bio.

Anywho, filmen var rätt seg men det är ändå en film som måste ses hursomhelst. Det är ju liksom HP vi snackar om. Fick sedan skjuts hem av Linnisen.

Satt uppe och såg på diverse tv-program och kunde inte sova förrän vid halv fyra-fyra. Låg bara och vred mig och snurrade runt. Antar att jag har lite olika saker att tänka på...

Men idag då, jag har inte gjort något vettigt alls. Möjligtsvis öppnat min kalender och dragit bort "flikarna" på de dagar som gått sedan jag öppnade den sist. Det är att vara aktiv! Ska nog ta och köra till Teg och handla lite mat till ikväll.

Åh, förresten måste bara skriva att jag är riktigt avundsjuk på dom som lever festivallivet på Storsjöyran right at this moment. Jag vill också vara där och leva!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0