"Love is my drug, is my medicine"

Hallo!

Har nu hunnit packa det mesta i min väska, men den börjar bli full och jag börjar fundera på vart jag ska ha tältet, liggunderlaget, sovsäcken och alkoholen. Jag pallar inte gå runt och bära på det. Tältet väger dessutom en hel del.
Jag får kolla imorgon hur det ser ut för Jeschkan då hon bör ha plats kvar med tanke på att jag har det mesta av vår gemensamma packning.

Har även gått runt och fota a lot. Mycket foton rakt ut i luften bara för att batteriet ska dö så att jag får ladda upp det igen så att det blir fulladdat innan vi åker iväg. Tydligen så laddas batteriet bara 50% första gången, detsamma gäller mobiltelefoner. Det lärde jag mig när jag var och köpte kameran.


Packlista följs till punkt och pricka


Allting utlagt på bordet


Nästan allting nedpackat

Jag har tagit en paus från allt packande. Kommer på att jag inte käkat vare sig vettig frukost eller någon lunch alls. Bara några koppar kaffe.. Måste ta och fixa mat.

Bjuder på bilder från dopp i Stöcksjön. Dock bara två bilder. Det blev ju inte så bra väder och då åkte inte kameran fram.
  

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0