"När jag var 17 år"

Hola!

Åh, jag fick värsta spontanrycket och tänkte åka ner till storstaden imorgon för en konsert på Mosebacke med Veronica Maggio och Andreas Grega som support. Kom ju på att Jessica var i Stockholm så hon kunde joina mig. Langade iväg ett sms och fick svaret att hon var taggad!

Börjar kolla upp olika flygbiljetter och bussbiljetter, hittar några som passar och går in på Mosebackes hemsida. Klickar mig till konserten och ... SLUTSÅLT!

Alltså, det kan inte vara sant. Vad fan, nu när jag hade fått ett ryck. JÄVLA HELVETS FAN!

Det här ska jag inte förlåta mig själv för på ett riktigt bra tag, jävla mig själv alltså. Jag har ju ändå gått och suktat efter det där i ungefär en veckan redan och då har det funnits biljetter kvar. Så gick det med att "fånga dagen".

Ahhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0