"Rain On Me"

Hola!

Oh my god, så det regnar ute. Det är ju riktigt så att det öser ner. Vad fan hände med sommaren 2009? Den är som bortregnad helt och hållet. Jag vill resa bort någonstans.

Så, vad ska jag hitta på istället för att vara ute då? Hittade en sido percfecto igår med en massa ny musik att ladda ner så kanske ska ta och fixa lite nytt till iPoden, som inte har fått se ny musik på ja... evigheter.

Annars kanske jag ska ta och städa rummet i brist på bättre idéer.

Här har ni Kungers - Som Familj, åh jag älskar den!
 

Puss


Kommentarer
Postat av: emmy

va snäll du är :) japp, en shetland sheepdog! världens gulligaste. händer det något kul i helgen?

2009-07-28 @ 20:30:55
URL: http://em1ly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0