"Säj inte nä säj jää"

Hej!

Hemkommen från farmor och farfar där de flesta käkat surströmming. Jag förstår inte det goda med det? Det tar lång tid att ta bort alla ben och annat, luktar illa och är inte mycket till mat. Jaja, låt de ha sitt nöje några gånger per år.

Fick en glad överraskning då Timbuk dök upp på Sommarkrysset på 4an, smått oväntat men underbart trevligt. Och så Petter och Eye-N-I.

Hemma igen, har spelat kort med mamma, försökt sitta ute men det finns ingen sommarvärme i juli? Det är som om det vore i början av maj på nytt...

Ska sitta uppe ett tag och vänta på att Criminal Minds börjar, vid 00.10. Jag håller tummarna att det är ett avsnitt som jag inte hunnit se. Hoppas på bra väder imorgon igen. If so, Bettnes here I come.

Btw, här är ju min fina tröja som jag köpte nere på Hultsfred. En bandtröja från Timbuktu. I love it!!!
  

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0