"Sex on fire"

Onsdag

Vaknade på onsdagsmorgonen tidigt, vid 08.00 av att det var varmt som i en bastu. Det värsta med att tälta alltså.
Jessica klarade av att sova lite längre men när hon då vaknade badade hon tydligen i svett så vi blev tvungna att gå ner till sjön och bada och "duscha".

Senare strosade vi runt och bara insöp all energi som fanns runtomkring. Drog till ICA och möttes chockade av en lång kö för att ens få komma in i affären. En liten annorlunda upplevelse. Köpte lite bananas, bröd, chips och bubbelvatten.

Vid 15.00 kändes det som tiden var inne att inviga kvällen med vin. Satt utanför tältet, käkade chips, drack vin och hör och häpna rakade benen. Viktigt viktigt!

     
   

Satte även upp vårt fina lakan som jag pillrade på med veckan innan vi åkte. Medan vi satte upp det så kom våra grannar, nyfikna, och undrade vad det stod på. "Fred, musik och kärlek... och mycket öl!". Och vips, så blev vi polers med grannarna. Så vi kan konstatera att med det där lakanet så kan man verkligen schteka. Vi fick komma och sitta hos dom istället då dom hade brassestolar och inte vi. Det var skönt! Sa jag att dom var från Malmö/Lund? Så jäfla gott mos!!!



Måste ge mig själv lite cred för det. Riktigt fint! Så fint att några gick förbi, stannade och tog kort på det. Under hela festivalen kunde man höra folk gå förbi och läsa vad det stod och gilla det. Nej, nu ska jag sluta skryta... Eller fuck that shit. Klart man ska skryta när man gör något najs. Jag är inte den som är den som dömmer andra ändå...

Sedan, när vi var tillräckligt tipsy drog vi iväg till festivalområdet. På schemat stod Franz Ferdinand och Kings of Leon.
Riktigt, riktigt fina spelningar. Speciellt Kings of Leon.

   Franz Ferdinand

     Kings of Leon

Sedan kom en kille fram och frågade om jag ville ha sex med honom? Är det okej att komma och fråga det? När jag sa nej, så trodde han att det berodde på att jag inte gillade sex. Skulle ha sagt att jag gillar sex men inte med dig, fuckerfan. Sedan mådde Jesckan dåligt så vi drog hemåt.

Och sedan blev det torsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0